martes, 8 de mayo de 2012

Hockey Patines y Patinaje: Noticias del Patín Alcodiam Salesianos de Alcoy

Buena actuación de las patinadoras del Alcodiam en els jocs esportius, pase a nivel y Trofeo Primavera

El pasado fin de semana concluyó la Fase Final de "Jocs Esportius" en Cocentaina, el Pase de Nivel en Alcoy y el Trofeo de Primavera en Muro, todos ellos con participación de Clubes de toda la Provincia de Alicante.

Dichos eventos tuvieron gran participación de las patinadoras del Patín Alcodiam, obteniendo además buenos resultados.

Empezaba el sábado por la mañana con la Fase Final de los Juegos Deportivos con primera clasificada para Soraya Belghanou, tercera clasificada Paula Mayor y cuarta Lidia Miró, cada una de ellas en sus respectivas categorías.

Por la tarde se realizó el Pase de Nivel, que fue organizado por el Patín Alcodiam, donde fueron Aptas Carla Molla y Ángela Mira, quedándose a las puertas Blanca Aura, India Gisbert y Sara Gómez.

Finalmente el domingo por la mañana se celebró el I Trofeo de Primavera, donde Ana Gisbert, Julia Ilario y Marta Valor conseguían merecidamente clasificarse en 1º, 2º y 3º lugar respectivamente. 


Además cabe destacar los buenos resultados de Begoña Ferreira, Verónica Cerdá, Carmen Valor, Marina Ilario, Nuria Serra y la pequeña María Baldo.


Molt discreta sexta posició per a l'infantil en el Campionat d'Espanya d'hoquei patins

Un sabor de boca més agre que dolç és el que ha deixat la participació de l'equip infantil d'hoquei patins en el Campionat d'Espanya celebrat a la localitat gironina de Ripoll. En cap moment durant el torneig ha eixit a la llum el molt hoquei que porten en els seus estics estos xavals. Només en la primera part del primer partit contra el Liceo de la Corunya, el conjunt va demostrar que podia competir amb els millors d'Espanya. Incomprensible que després d'un gol en propia porta en este partit contra els gallecs, l'equip desapareixera i no tornara a aparèixer durant els quatre encontres que encara restaven.

Així que la falta d'actitut competitiva va donar resultats molt abultats. 7 a 2 contra el Liceo i un 12 a 2 contra el Caldes. En el tercer partit de la fase de grups es va guanyar per 5 a 2 al San Fermín Ikastola de Navarra però el joc desplegat continuava sense convéncer. En l'encreuament del quint al huité lloc també es va guanyar al Urdaneta de Bilbao per 6 a 2 però les sensacions tampoc no eren bones, unes sensacions negatives que es van confirmar en caure derrotats en la lluita pel quint lloc.