martes, 10 de julio de 2012

Hockey Patines: Noticias del Enrile PAS Alcoy

Marc Figa: "Jo volia jugar en l'Enrile estiguera en la divisió que estiguera"

El porter menys golejat de Primera Nacional, a l'Enrile PAS Alcoi

El Alcodiam pone en marcha el I Campus Stage Pretemporada de Patinaje Artístico

Conscientes de la importancia de la formación, la Sección de Patinaje Artístico del Patín Alcodiam Salesiano ha puesto en marcha el I Campus Stage Pretemporada. Se impartirán clases de patinaje,  perfeccionamiento, ballet y preparación física que estarán  dirigidas por Alexia Rojo, Bárbara, Natalia Osuna y un preparador físico.

Este campus de patinaje artístico tendrá una duración de cuatro jornadas. Se desarrollará los días 3, 4, 5 y 6 de septiembre desde las 9.00 hasta las 20.00 en las instalaciones del Polideportivo Francisco Laporta de Alcoy. Los grupos de patinaje serán reducidos y se agruparán por niveles.

Todo no van a ser clases, también habrá momentos para el ocio, como por ejemplo la posibilidad de acudir a la piscina. El Campus incluye la comida y la merienda.

El precio del Campus rondará los 95 euros. Para más información podéis dirigiros a:
  
Natalia: 626 16 60 22 - natalia_ilargi@hotmail.com

Rosa: 664 45 72 51 - soporte@alquy.com


Marc Figa: "Jo volia jugar en l'Enrile estiguera en la divisió que estiguera"

En esta entrevista les paraules de Marc Figa destilen il.lusió. Ja venia encantat a Alcoi quan el club havia de militar en Primera Divisió. Ara el repte és major però les ganes d'este davanter també. Diu que volia jugar en l'Enrile estiguera en la divisió que estiguera. No vol sentir parlar de que l'objectiu és mantindre la categoría. Afirma que sempre hi ha que mirar cap amunt, mai cap avall.

-Què et sembla que l'Enrile jugue la temporada 2012-2013 en OK Lliga?

-Crec que és el que es mereixia el club. Fa molts anys que està en l'elit de l'hoquei espanyol i sempre fent molt bon paper. A més, enguany, pel joc desplegat durant tota la temporada no es mereixa baixar de categoría.

-És clar que l'ojectiu canvia. D'intentar pujar a Ok Lliga a mantindre la categoria en divisió d'honor.

-Jo els objectius no me'ls plantege mai per baix. No vull escoltar que l'objectiu de l'equip és mantindre la categoría. Jo vull mirar amunt, intentar quedar el més amunt possible en la lliga. Anar partit a partit, treballar i treballar i ser ambiciosos.

-I a nivell personal, què suposa per a tu jugar en OK Lliga?

-Jo volia vindre a este club estiguera en la divisió que estiguera. Tenia molta il.lusió a jugar en l'Enrile PAS Alcoi en Primera Divisió. No cal amagar que ara el repte és major però la il.lusió també. És un club amb molta història i, sobre tot, un lloc on es viu l'hoquei. Això ho sap tot el món i això ompli un jugador. Diego Mir em va presentar un projecte molt ambiciós i això també em va fer decidir-me

-Hi ha hagut alguna persona que t'haja influït en la teua decisió de vindre a Alcoi a banda de Diego Mir?

He parlat amb alguns jugadors i tots ells m'han dit coses molts bones de la seua estada a Alcoi, però sobre tot amb Toni Pérez, jugador amb qui he coincidit en la selecció i un molt bon amic. Ell m'ha animat a donar este pas però al final és un mateix qui decideix i no va ser fàcil. Mai no he eixit de casa i serà un gran canvi, pero, torne a repetir, estic molt il.lusionat i vinc amb moltes ganes i força.

-Quines són les teues principals virtuts?

És complicat explicar les virtuts d'un mateix, però em considere un jugador ràpid i agressiu, però crec que el que més em defineix és el meu caràcter. Sóc treballador, constant i sobre tot molt lluitador. M'agrada aconseguir el que em propose.

El porter menys golejat de Primera Nacional, a l'Enrile PAS Alcoi

El porter menys golejat de la Primera Nacional amb 77 gols, Marcel Luzón "linu" ha estampat la seua firma pel Enrile PAS Alcoi per jugar en l´OK Lliga en la temporada 2012-2013. Precisament era el porter del GEiEG, club que li ha cedit la plaça a l´Alcodiam en la Divisió d´Honor i un dels grans artífex de l´ascens del club gironí a la màxima categoría. 

Marcel és nascut a Mollet del Vallés el 1985 i va començar a patinar en el club de Bigues i Riells. Va completar la seua formació en el Tordera de 1994 a 2001. Els següents dos anys els va fer a Voltregà, un més a Mataró per tornar cinc més a Tordera. 

També s´incorporará a les files de l´Alcodiam David Aguilar. David té 19 anys i ar riba en qualitat de cedit des del Noia.