martes, 3 de julio de 2012

Hockey Patines: Nou fitxatge de l'Alcodiam

Marc Ortells: "Sens dubte l'objectiu és recuperar la categoría"


El repte per a Marc Ortells, un dels nous fitxatges de l'Alcodiam és tornar el club a l'OK Lliga i amb eixe objectiu Diego Mir el va convéncer per canviar la camiseta del Sant Antoni de Navarra per la blaugrana. En esta entrevista confessa que Keko i Lluis Rodero, dos grans amics seus, el van ajudar a decidir-se per enrolar-se en un nou projecte de l'Alcodiam.

-Qui el va convéncer per acceptar la proposta de l'Enrile PAS Alcoi?

-Qui que em va convèncer per fitxar per l'Alcoi va ser Diego Mir, perque des d' el primer moment em va marcar objectius molt ambiciosos, i ràpidament em va motivar a acceptar aquest repte de tornar l'equip a la categoria que es mereix.

-La teua amistat amb Keko o Lluis Rodero han influenciat en la teua decisió?

-La meva amistat amb Keko i Rodero va ser l'últim pas per pendre la decisió de fitxar, els hi vaig demanar consell, i ells em van dir que no ho dubtés, que era una gran opurtunitat i que l'Alco és un bon club. Són dos grans amics meus i sé que van ser feliços a Alcoy.

-Quin creus que ha de ser l'objectiu de l'Enrile PAS Alcoi en Primera Nacional?

-Sens dubte l'objectiu ha de ser recuperar la categoria, respectant a tots els rivals, anant partit a partit, treballant el màxim cada entrenament, i sobre tot aconseguir que l'afició s'identifiqui amb l'equip, i que d'alcoi no marxin punts.

-A banda de ser un golejador, ¿quines altres característiques et defineixen?

-Crec que sóc un jugador d'equip, que porta forces anys jugant en aquesta categoria, i diria que on no arribo per qualitat, arribo per esforç. No crec que la meva carecterística principal sigui fer gols, m'agrada més aportar en altres aspectes del joc.